Nej vi serverer ikke stegt flæsk, hverken i dag, i morgen eller til næste år.

Som udgangspunkt 2 timer, er der behov for mere tid så kontakt os blot inden ankomst, så sætter vi gerne mere tid af til jer

Hvis din rollator kan klappes sammen kan vi stille den i garderoben for dig. Der er desværre ikke plads til din rollator ved bordet.

Kontakt os forinden bordbestilling og så kan vi oplyse dig om vi kan håndtere din allergi

Vi er ikke specialiserede i vegansk mad men tilbyder et alternativ såfremt en eller flere af dine gæster i selskabet er veganere. Dog kan det ikke forventes at vi har flere forslag at byde ind med.

Vi har glutenfrit brød - både lyst og mørkt. Vil tilbereder gerne vores smørrebrød på glutenfrit brød hvis blot det er bestilt på forhånd - dog kan vi ikke tilbyde glutenfri alternativer til hele vores kort, dvs. at vi ikke kan tilbyde eks. Glutenfri panering på vores fiskefilet, men vi kan tilbyde at i frit vælger en ret fra kortet som helt naturligt er uden gluten.

Vi har mulighed for at tilbyde dele af vores menukort uden laktose, spørg ved ankomst eller bordbestilling

Nej vi tilbyder ikke brunch. Vi har valgt at specialisere os i smørrebrød og anretninger og bruger hele køkkenkapaciteten herpå, derfor har vi ikke mulighed for at tilbyde brunch - heller ikke til større selskaber

Et frokostselskab hvor vi serverer anretinger varer typisk 2 til max 4 timer - desuden er det en forudsætning at dit frokostarrangenement slutter senest kl. 16, dvs. at hvis i ønsker bordet i 4 timer skal i ankomme senest kl. 12

Hvis i er et større selskab som har booket vores lokale på 1 sal kan i selv bestemme hvilken musik i ønsker - desuden kan i selv medbringe playliste mv.. I restaurantens stueetage er der ikke mulighed for selv at vælge musik

Vi åbner op på terrassen så snart det lader sig gøre, der er flere faktorer som spiller ind, bla. Hvor meget personale vi har på dagen samt om der er risiko for at øvrige gæster i restauranten sidder i træk.

Køkkenet er lukket imellem 16 og 17 så vi har mulighed for at forberede til aftenmenuen

Vi har så få pladser i restauranten og kun 4 af dem er ved vinduet. Vi placerer vores gæster så der er plads til alle og derfor kan vi ikke garantere eller love særlige pladser til nogen.

Ja, dog er det et krav at det er aftalt på forhånd. Det kan ikke aftales på dagen.

Ja, vi har sliske til restaurantens stueetage, hvor vi også har et handikapvenligt toilet. Der er desværre ikke adgang til 1 sal for kørestolsbrugere.

Kun efter aftale og aldrig i stueetagen

Nej, vi reserverer udelukkende borde til spisende gæster. I er naturligvis velkommen til at kigge forbi og høre om vi skulle have et ledigt bord til en kop kaffe, det lader sig oftest gøre om eftermiddagen imellem 15.30 og 16.30

Det er ikke tilladt at medbringe nogen former for mad od drikke, derimod skal vi gerne sørge for at købe hjem hvad vores gæster måtte ønske at få serveret

Nej, desværre. Barnevogne, klapvogne mv. er ikke tilladt i restauranten men skal efterlades udenfor.

Nej, vi tilbyder udelukkende arrangementer med fuld forplejning, personale mv.

Af tidsmæssige årsager og fordi vi prioriterer at yde den optimale service for vores gæster, modtager vi kun én samlet betaling for bordet og har ikke mulighed for at splitte regningen op for jer.

Ja, det er imod tillægsbetaling, muligt at skifte et eller flere ellementer på en anretning: Dog skal det være ens for hele bestillingen. Dvs. Er i 12 personer og ønsker at skifte karrysild med friteret fisk, så skal det skiftes på samtlige anretninger.

Hvis din hund er i snor, er den velkommen i gårdhaven udendørs, dog er din hund IKKE velkommen til at ligge i vores møbler eller på vores tæpper, lammeskind etc.